2007年12月18日星期二

ok好老婆+好媽媽=?

好迷網! 又病了!我的疲倦指數去到100!!!! 自從医院要on call 後,冇教好瞓,現在苗苗很多時也可睡一整晚了!!真好,就算半夜醒來也多於2次.而且有史爸幫手,好好多了!但亦辛苦了史爸!!沒法了......我涯住了!!


   昨天竟然發高燒來,全日ZZzzzzz,原來乳腺炎!!!!!大獲!!!小小動作也很痛!!而且得番一邊餵得奶,又冇力抱苗苗,患處又腫又痛,好可憐!!


  近星期,公公又入了院,我也撲來撲去,,,又憂心,又担心,又冇人幫到我!!因公公怀疑是肺結核病,上了隔離房,只有我才可入去探他!!公公1個人1间房,好似坐監似的,好可憐!!而我探他時也要戴N95,又能逗留太久!!若出院後,他應該能完全自我照顧,怎麼辦?唉!!


  苗苗同老公才剛病好! 做老婆不易做!!返工做到死,放工要買餸(D餸好重),返到家照顧苗苗同史史,要同工人姐姐傾吓計,老公回來又想同他傾吓計.......之後要吹他去冲澡唔好瞓梳化.....點解会噤忙?都未計其他額外事議,如:探病,探朋友BB,幫朋友做事,去百佳入貨等.......我死了!!


  如果唔做份工,又少了份收入,老公辛苦之餘我也一定冇噤開心!!點呢?


2 則留言:

Gigi 說...

寶寶你又病了
要多保重啊
一切都會解決到的....還記得我們之前經歷的也是多麼的痛苦嗎 (>.<")
現在也總算捱過了.....
種種難關每天也會降臨.....加油吧....我知你好堅強的...我知你心和身都累了...但你身邊有很多關心愛你的朋友....仲有史爸,苗苗,史史
可以的話...代我問候公公...祝他早日康複
 

Heleen 說...

是時候想一下"人"的優先次序了! 記得排埋你自己落去啊! 為你全家祈禱!