2007年12月6日星期四

厠所救星

放大假...去行街...揾到套正嘢!勁平勁靚!!


近排成日同苗苗去街,我發現同佢2個人出街最麻煩是我要去toilet時,都唔知放佢係边好?又驚佢坐落地....四圍摸,但抱着她又去到喎........好難攪!


過今曰竟然比我發現呢樣東西在厠格內.......好正呀!!!你地若發現where有,記得話我知呀!我在愉景新城地下麥記隔離的toliet最入果格發現....唔係格格有!


我的新窗廉,宜家傢俬,好平!


妹妹由於成日有高危動作,所以而家要瞓地下!!


幼媚媽媽,但你個小B呢?


呢個又係边個個仔呢?睇真啲,好似老豆!


森林家族野餐呀!!好低B呀!!!係我friend的屋企花盆中發現!!


 


 


1 則留言:

Yee 說...

而家好多商場廁所都有架喇....
旺角世紀廣場, 機場 (最新最靚既大人bb共用廁), IFC, 紅磡吉之島........