2007年12月8日星期六

史爸的MBA生涯終於完結啦!!

大家快D恭喜史爸啦!!!!


史爸終於畢業啦!!身為佢老婆都好自豪辛苦佐2年多,終於等到這一天...感覺真係難形容(因我是當事人),前一二年返学期间還要去越南出trip,又要照顧果時的我------大肚婆,而家仲要顧多個女添!!辛苦哂,勁呀!!


  今天一旱0730就出發去中大了!抄醒苗苗起身換靚衫,接埋昌家姐,特別嘉賓亞Wing也一起來,D噤靚嘅相就係佢傑作啦!係咪好靚呢?好彩有你陪及幫我^v^最需要朋友的時候.....你們必定出現,,,感激


好希望苗苗將來讀書好似爸爸一樣叻就好了!千萬要似我..........我聰明,但....好懶!!

苗苗呢件漁夫褸,我與wing也勁鈡意!我條哺乳裙也好靚,在on line shop(淘宝網)order $98蚊咋!!!connie,thanks!


四方帽/奶樽....我揀奶樽!!



苗苗:wing姐姐,你個V字點整?我整來整去....都係一字?


唉!好悶!!
史爸呀!!!!


教授D衫似唔似小朋友聖誕節表演的服裝呀?好cute呢!



動感貓巴士!!!


 


2 則留言:

肥嘟嘟 說...

嘩… 恭喜 .. 恭喜 .. (我聽你老婆話咋…) 史爸: 我欣賞你的不是你的努力, 毅力, 勤力… 而是你對你老板 (上司) 的忍耐力. 呢樣嘢, 你同你太太一樣 …. (你哋呢 pair 真是好夾呀.) 你畢業啦, 有更多的時間了, 可以做兼職啦.   (當苗苗的補習老師了和私人保鑣.)  哈… 哈… 昨天剛上你哋嘅 blog, 見了苗苗又大個囡了 . 佢同你個樣真是很似 , 幸好她很多時 d 神情似呀媽 … ( 好嘅 …   好嘅 … ) 佢條白色公主裙 + 粉藍色件褸 , 襯得好靚 , 原來有 function. ( 件褸真是很靚 .) 恭喜 .. 恭喜 ..
[版主回覆12/09/2007 23:19:00]哈哈.....多謝你呀!!係呀,苗苗大個囡了!!有樣学樣,好得意!
除了多謝你讚我哋之餘,還要多謝你很多時也回應,這樣是驅使我一直寫blog的動力!!

Gigi 說...

恭喜史爸昌
遲左恭喜你 tim... sorry 呀....有心唔怕遲嘛... heheeeeeeeee...呢排我掛住沐浴於愛河...所以少左上來報到
史爸....你好威呀...貓巴士戴四方帽...好妙 =^.^= 恭喜哂....見到你一家三口咁幸福....相信你付出的努力和心血....一切也值得的
也恭喜史媽寶榮升"碩士太"....好勁呀