2007年6月2日星期六

陀B師姐













  今日真係好開心

抱埋妹妹去睇亞wing 畢業,氣溫加上心情也好熱
坐在觀眾席上聽銀樂隊演奏出埸,,我同妹妹都好high呀!!! "哪不怕海龍皇,幼獅不愄虎和狼,前途無論會短或長,今天起步信念強........  "   眼定定的想在眾警察中找到亞wing , 嘩! 超難....."我找不到"   但我真係好鐘意套制服!!警察同護士的制服我也覺得好有feel又好型!!! "制服誘惑"......几變態???!!!


    4年多前也好有衝動去考輔警,但冇時間又冇人陪,結果....越來越冇時間....所以今天亞wing畢業,我一定一定要去,,,一定要去,,,,

見到她細妹,82歲同姑姐也來支持..好溫馨團結的一家!! 真感動,好鐘意她們這一家
  ! 唔知點解每次見到亞Wing,我都好開心,她好像永遠也知我在想什似的! 思想,行為,嗜好...也大致相同,所以今天她畢業,我開心到好似自己畢業似的!!Wing,以你為榮呀!!
 " see me fly , i proud to fly up high  不因氣壓搖擺,只因有你擁戴  !Believe me i can fly i'm singing in the sky .假使我算神話,因你創更愉快....."   哈! Wing,你好勁呀!!


    我們大家也了!好彩有wing的細妹車我同苗苗回來! 但wing要自己撘MTR回來,因不夠位....真謝謝你們

今天影了好多相,而苗苗今日的表現都几出眾,很多人同佢玩同影相....做亞媽的....由心笑出來了


我仲見到上年畢業的亞研師姐....今日真係好開心呀!!!!!!

我好有衝動一齊做輔警呀....1年後?2年後?3年後?.........


  


 


1 則留言:

Ka Yi 說...

嘩.咁巧合今年我都有個friend輔警畢業,係張poster都有佢個樣。 亞wing 好型呀!!!!!