2007年5月20日星期日

我們的第一次

  真係好開心,可以一齊去游水

泳苗之所以叫泳苗,都係因為想她游水叻D,第一次下水.....做媽咪及爸爸的我們有點緊張,好彩有charles+connie+藍藍一起去
謝謝幫我壯膽,未試過同甘細個BB去游水!好感動,終於可以腩住屬於自己的BB去游水了!!1...2...3....下水了
原來她們不怕水的,手仔腳仔不斷踢踢踢.....很可愛!!而且浮力很強架,勁!!


突然間,妹妹哭起來...原來史爸托她游狗仔式時,她個頭唔夠力,浸了入水,又飲了水,哈哈哈,,,史爸就是這樣傻!!

    雖然那天黃雨警告,天氣也較凍,就因為如此,泳池好小人呀!!正!!


  D相係charles幫我地偷影..Thanks!!好彩冇乜人咋


   









8 則留言:

Shampoo77 說...

(Empty)

Connie 說...

真係開心,我哋有個一齊第一次的回憶,個日雖然凍咗少少,但我哋(at least 我)玩得好開心呀!!睇住史爸以為苗苗踢水,其實係到飲水,勁攪笑!!

Gigi 說...

嘩 ~~ Cute 到暈 兩個 出水芙B ...好得意呀 ~~~~見到咁多肉...好想咬一啖呀 幸福的 Connie 媽媽 ~ 妳最近好嗎? 加油喔 !! 妳BB好鬼可愛呀 ! 我好鐘意BB件水著呀 PoPo呀...苗苗女仔人家...做乜唔著番件上截水著 ga ~~~? 外人唔知仲以為苗苗著泳褲仔係男仔呀....汗  

KC 說...

碧芝,苗苗本來是有衣的,不過要一歲才能用 ,史媽曾叫我買件細的 ,不過我孤寒,以及沒想到甘快去游水。結果苗苗要露點。 Connie,其實苗苗是游「狗仔」式,只飲了 「小小」水。學游水是要飲水的 。 史爸

Shampoo77 說...

係呀! 史爸做會令你好嬲又好笑架 其實甘細件泳衣好難搵......

Connie 說...

碧芝﹕多謝你對我BB的欣賞,我會話佢知!! 其實件水著都大件咗d,有d相都露點,好彩史媽無post上網,唔係就蝕底晒喇!!  史爸﹕我明喇,算吧!!

11 說...

po, 見到d相攪到我好想帶bb去游水呀, 不過可能會好困難, 我老公好緊張, 我囡第一次(即係最近一次)游水係上年的事咋, 苗苗一定會好早識游水姐~

Cindy 說...

苗苗同藍藍好得意呀, 最攪笑係佢地浸"溫泉" 果張相, 竟然同佢地嘅Daddy好鬼似樣...點算點算.. 哈哈 Cindy