2007年6月18日星期一

短頭髮...你見過未?


 

    剪啦.....

    再見了!長頭髮....

 Daisy姑娘 陪住我 ^o^

       怪機+怪物....

    剪完了!傻佬髮型師話:幫你化個粧,影相靚D!!  真低B!

 




    亞Joz呀!! 佢又來陪我呀! ^V^頭後面有綠色同金色,好靚!!不過影唔到....



   完成了!! 點睇呀?  玩了半天,,,好開心呀!!

人最傷心 的是自己至愛的人走了! 

人最辛苦的是失戀同病.......

   這一星期讓我感受到"病"的可怕什麼也做不到,老豆話我由細到大都未試過這樣.....嚇親了老豆及史爸,其中2天還要史爸請假照顧我呢!! Sorry!我真幸福有史爸及工人Arni 的照顧,仲有你地的關心....

幸福死了!!哈哈哈哈!!!!

   辛苦過後,我要重生...生....生!!!剪...剪....剪!!!


3 則留言:

Gary 說...

Get well soon la, Po!!!!!!

Connie 說...

幾好喎,夠爽呀!!

11 說...

得喎, 呢個頭真係得得地喎! 我鐘意你新髮型多d tim呀!