2007年6月12日星期二

104謎女郎










  又病了!!!攪錯!!! 今年好多第一次, 昨天發燒104,今天100.....噤大個人都未試過發高燒,原來好辛苦架!成個人wing wing

 仲要撐住照顧妹妹,早上餵奶時手軟軟,又頭痛又胃痛又肚痛,又又嘔.....真係好慘!


  打比史爸告之情況危貽,他也說下午會回來陪我睇醫生,但診所1-4點休息,我等不到.....於是自己一個 人   wing wing的落到荃灣睇醫生,點知一到步,史爸電我問我去左邊

sorry,我冇等你...........


一去到Daisy間診所,第一時間飛入去坐下來.....一聲"好暈",有人讓座了! 嚇親daisy,面青口唇白,一探熱....104呀

! 醫生話我腸胃炎.....又腸胃炎???上個月已經是腸胃炎.....今個月又是??? 一個月一次,代替了月經????
救命!!究竟那裏出現間題?" 謎"有冇人解答到我???


   "104"燒傻了!!Help

個頭痛爆!!!明天唔知點返工又累得史爸撲來撲去,辛苦了.....


1 則留言:

Ada 說...

BB流口水個樣... Q到爆!!!!