2007年5月15日星期二

乳牛媽媽








 每一滴,每一滴....也好珍貴!! 若倒瀉小小都好心痛!!


好開心,估不到自己可以堅持到現在! 全母乳餵飼4個月了!雖然令人累透了,但見到苗苗健健康康,好自豪

返工已經好,lunch時還要抽半小時出來對住面牆泵奶,好悶!!! 其他時間又不能走去泵,現在返工太忙了!放工回家才能與妹妹一 起享受啜啜啜
我們8:30pm吃反,妹妹9pm沖涼,之後啜啜啜便睡了.......而我呢? 要等到1am泵多一次奶奶才睡,否則半夜谷奶唔舒服! 第二朝妹妹有時0530am有時7am會起床啜啜啜,那我就因應呢個鬧鐘仔而起身, 好彩她很快便戎了夜奶!


     上兩星期買了個Avent手泵,要$330元,都幾貴! 不過真的好好用,我本身有2個medela電泵,一個放係公司一個係屋企,但聽人話Avent手泵好用, 會"泵多D奶"即刻飛去買.,一試之下,果然勁....試過有一次泵多2安士呀!!

神奇!!!!而且力度分散些,又沒有嘈音,又不用插電制,可以同妹妹一路玩一路泵,行到邊泵到邊,正!!
而個電泵太嘈了,雖然泵得快但有時會好痛!但返工冇時間冇辦法啦!


   現在好勁,我試過2邊一齊用電泵,又試過一邊電泵另一邊avent手泵,又試過一邊妹妹啜啜啜一邊用手/電泵.....層出不窮,哈

好忙!!前睌吃沙律時,亞昌話我好似食草錦,好似隻牛!!我在想....我咪係一隻"乳牛"
哈哈哈!!


    現在妹妹啜啜啜時會望住我,然後笑一笑....真係殺死人!!好鬼正呀....

這個眼神軀使我永不放棄!!加上我發現餵人奶實在太方便,我可以帶往妹妹周圍去,一個人帶她去街也不用帶太多東西,去旅行又不怕水土不服,現在帶埋妹妹去玩3日2夜,2日1夜....去wild camp都得阿


3 則留言:

Ada 說...

做阿媽.. 真係太偉大....

Connie 說...

我一早就話我哋似乳牛嫁啦,唔係邊得嚟有奶奶呢!!啜呀啜﹏泵呀泵﹏

11 說...

POPO, 加油呀! 媽媽奶真係最好, 我個囝出世3.13kg, 1個月打針磅已經4.58kg, 姑娘都話重得好勁呀~我當然覺得好自豪好滿足~