2007年3月23日星期五

史記....第1回!






hi,我叫史史..而家2歲女了!
知道尼道可以發表意見,我身為大家姐,點都講2句!!
唔知點解近排媽咪少抱我,成日見佢抱住個"怪物"隻腳成日踼我...仲好嘈!但媽咪話佢係我細妹,唔係呀嘛!我靚噤多///
我個狗認為,我一定乖個佢,起碼我唔敢攪到媽咪冇得!細妹成日把個頭貼住媽咪個胸,都唔知做乜!好奇之下我又試囉,結果比人鬧!
有時佢pat pat有異味,好奇之下,我又聞一聞,結果又比人鬧!!
佢喊,我行埋去kiss她叫她唔好喊,結果又比人鬧!!
總之,千期咪行差踏錯,三思而後行,我現在都醒D啦!知道以後都冇得一齊,細妹個頭貼住媽咪個胸時我不能行埋去!要自己玩.
細妹哭時要話比信任的人知!
我要識做,否則會比細妹上位,到時就慘囉!!
  今日媽咪話自己好開心喎!因為細妹懂得同佢玩,仲有真正的笑,又成日講ar ko,her,r,ar li....等星球語言,不過媽咪好似識聽喎,仲撘到嘴!
睇呢我同細妹都係溝通唔到,都係媽咪同爸爸叻D,我想點佢地都會知,想作反都唔得!!
但我同細妹有共同嗜好,就係涼,玩水,玩具同比人抱!!我們要睡了,bye!

沒有留言: