2010年1月28日星期四

第二天之第一次接觸"雪"(1)



1月25日(一) 上野>長野新幹線>輕井澤prince hotel 住4人小木屋www.princehotels.co.jp/karuizawa


早上來個輕便早飯後,便進軍輕井澤啦!!苗話食烏冬,ok! 我吃我最愛的親子丼!!


 
 
 
 
 


苗苗又做了"中間人" ! 本來Leo及Cindy是一人一口,一碗兩份食!


 唔夠高.....好得意....
 


食飽飽,出發了!!

 
 
 
 
 


又發揮我地的小宇宙,"趕車".....用5分鐘時間,從眾人羣中入2道閘,找方向再落3層電梯找出正確的月台........好刺激呀!!!期間...我有意外......


到了,還剩2分鐘......一額汗!!

 


就是這2張孖票,當入第一道閘時,我其中一張被入閘機收了! 但他們的票卻沒有收,我即時有點疑,但又見到staff,又趕時間....算吧!! 繼續跑呀跑呀.....到了第ニ道閘,死火了!要2張票一齊入......立刻找staff,又雞同鴨講....最後她們也為我們焦急...其中一個staff跑回第一道閘(很遠)幫我取回食了的車票,再跑回來......之後我們又跑跑跑,好似玩接力賽般,好正呀!!


這一程子彈火車要差多500港元一個人呀!好彩苗苗用買票!!

 
 
 
 


子彈火車真係好靜,好快,好平穩,完全feel唔到架車行緊!! +個勁!! 我們計過揸車要3小時才到輕井澤,但子彈火車只需一小時,加上雪地,so....唔租車了!


有人撞到隻耳仔!


 
 


轉眼間....到啦!! 由於是中途站,下車又好趕呀!!!!!!!!汗!!!


苗苗問點解個頭尖嘅?


 
 


一落車,我們見到小小雪已經傻了!!砌了個BB雪人,隻手係苗苗吃緊果塊biscult!


 
 
 


行了20分鐘,真係到啦!prince hotel www.princehotels.co.jp/karuizawa

 


1 則留言:

wc 說...

Blog 的背景都換了, 好有feel!
[版主回覆01/31/2010 23:43:00]thanks