2010年1月28日星期四

第二天之第一次接觸"雪"(2)


他們在lobby check in時,我同苗苗急及待,走了出去玩雪了.....

  
 
 


check in後,要上這小車仔去我們間小木屋,出入除了可步行,踏單車,也可call這小車,你想去那裡都得,很方便! 酒店範圍很廣,分東西lobby.有shopping mall,有食街,有温泉,有超大outlet!可行一大天!!


 


到啦.....我們的木屋仔! 716号屋


 
 
 桌上的晴天公仔...warm!


一入屋,地板有暖管,而且有我最愛的"木"呀! 超warm!! 感覺好好!!

 
 
 有一晚,我與苗苗浸完個薰衣草浴之後,成間屋充滿香味,又暖又舒服,好正!!!!


我地忙於拆出裝備,準備滑雪......而苗苗就乖乖的自己玩.good girl!

 


我們三人的行埋就是如此,勁吧!?pack得好辛苦!

 
 


一人一個杯麵...gogogog......


 
 


你地plan雪道資料,我慢慢吃!! 屋外對住個冰湖,好靚!!可出去整雪人!

 
 
Are you ready?  Let's Go!!!


待續.....


沒有留言: