2010年1月24日星期日

我們又回來了

 


很充實的7天東京美食,shopping+輕井澤滑雪之旅.......由於今次用了很多時間去plan,所以非常順利,過我地經常出現追火車情節,用2分鐘落3層樓梯,仲要一人一個大喼+苗苗一隻....好剌激呀!!


    3天在雪塲,也夠呢.....沒有玩snow-broad呀! 而且史爸在最後2天病了啊....oh!


睇住D相先啦!!苗苗見我們滑雪,佢又話滑! 好,最後一天讓她學4小時,她很勇敢,做到大A停啦! 是我意料之外!!叻叻!!那一天你還未夠3歲


 
 
 
 
 
 
 
    
 
  
 
 
 
  
  
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 


3 則留言:

Anonymous 說...

. - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -

wc 說...

好响往!^o^
[版主回覆01/26/2010 10:12:00]你都就去la.....

Shirley 說...

好羨慕,我都想去,但應該無苗苗咁叻,可能唔敢滑。培正有消息未呀?
[版主回覆01/26/2010 10:11:00]好嘢喎!! 記得我地等緊培正消息.....旅行後,一回到家收到信,培正取錄了苗苗! 好叻!! 過....我知怎選擇好......
其實...滑雪真的難学!  你一定得!