2009年7月5日星期日

黄色暴雨前的迪恩湖

首先去Hollywood Hotel 食個lunch buffet.平,靚,正!!苗見到發晒狂!



酒店有個兒童遊樂室,的阿媽及仔女就全神貫注,的阿爸就不停影。落雨冇嘢做,來呢道都唔錯!


 
 
  
 
 
 
  
 
 
 


媽.....好攰好悶呀!


 
 
我鐘意呢張,型!!


我的好同事大合照!



晚上,因為我地好掛住藍藍,charles同Connie,所以去了找他們,苗苗勁開心地呀!!飯後回家,隻腳一入門口,就落大雨,跟住黄色暴雨。勁好彩!


2 則留言:

pangghost 說...

祝型女的媽媽生日快樂!
[版主回覆07/12/2009 00:46:00]哈.....勁喎記得wooo.........thanks!

Angie 說...

To史史family,
So surprise and touching. Thank you for your cutie flower.Happy birthday to u. Wish u and yr family all the best   Have a nice trip -Hakkido.
[版主回覆07/12/2009 00:45:00]haha....thanks a lot!!thanks 與我一樣7月7曰的你呀!!朵花係咪好可愛呀.....我都希望你日日開心順利