2009年7月2日星期四

想當年

有了face book之後,很多人也興起"朋友聚會",紛紛相約十幾二年的小學同學出來食餐飯,某程度上好似好有意思,話曬都一齊讀過書,同班至少一年.但我個人認為相當無謂!! 除非那班是一直有联絡的朋友,或曾是知心友.或共同興趣的拍擋.否則.....在香港這現實又多比較的地方,大家出到來,咪又係講吓近況,結了婚生了仔沒有?住係边?做邊行.....食飯,散會!! 那又如何!!


    或許我對港男港女有總偏見,亦好怕去與人比較! 生活應是懂得選擇,適當的享受,比心机去做好每一件事,計較,懂滿足,珍惜再去分享.簡單,直接,平凡,開心,健康...已是好幸福的了,是嗎?


    香港人,千期咪被社会薰陶,被人牽着鼻仔走啊!做回自己吧!!


前晚,與十幾年冇見冇联絡的一大班以前中学天天一起跳舞的師姐師妹食飯,因為我們的舞蹈老師退休了!(真羡慕!)講真,這樣飯局我絕少參予,好緊張!! 過老師榮休,我很為她開心!!加上真的好耐冇見你們啦!!講回以前讀書時光,原來大家的記憶只有"跳舞",尤其有表演,比賽曰子,由朝跳到黑,食飯都冇時間食!去到大會堂更是餐餐燒味飯......上堂時偷食,学校的鬼故....係喎,她們彷如換醒我少回憶.....好好笑,好回味! 冇見十幾年(我與她們,其实佢地有联絡的,只是我自己走出了!)某些時候,某些經歷....令我改變,包括我的人生觀,態度.....好想在平凡之中更平凡,簡單之中更簡單!珍惜身边略過的所有!!!


    好多謝身边的人給我所有的回憶!!好慶幸自己有少的知心友! 沿途有你! 時光消逝...記緊把握每一個機會,突破隨時出現!


特別嗚謝:崔崔做今次的统籌,辛苦晒!! 扎花同蛋糕好靚,"祝黃生退休後生活愉快,日日都開開心心!!"噤細個牌寫到噤多個字,好勁!! 過寫出了我們的心聲,thanks!


相片........經常帶相机的我,今次竟然冇電???等你地呀!!!!冇見十幾年,講真,大家都冇乜點變,佩詩....你都係肥左DD唶! ok 吖!都仲係噤可愛,大家都仲係噤靚,仲有好多係繼續跳舞.....還有做了dancer的!太好啊!


沒有留言: