2009年7月12日星期日

7月生日月

今年的7月7日,好平凡滿足的過,或許是人大了.自問真的好滿足,又或許職業的関係,自己越來越化....最緊要健康!!!!!


   媽媽離開時是因為癌症,今天亞公入院....又懷疑是癌???好恐怖,真係好恐怖!!!自己做護士都唔早些發現身边家人有問題,是我的問題嗎......唉!! 我真過了一個"驚喜"生日!


    某年某月某日,識了wing 同Jo,唔知點解覺得好榮幸同你倆可以乜都講一餐,大笑大笑同大笑.........好正!!一齊上山下海,其實又真係好鬼愛你地!!!


多謝你地個生日cake,,食完仲要加多句,"都係上次我地一齊整個好味D!"聽到呢句,有同感,好開心啊!!


 


一早,史爸陪我食34生曰早餐!!!



之後去剪家庭裝頭犮,但效果麻麻,過好開心!!


 


中午去游水,之後回家期待Jo & wing.......


 
 


苗苗想整34...


 
  
 


哈.....找到上次Jo差多生日時,上來整甜品的幾張.....冬天與夏天大比併...


 
 
 


苗苗幫我地影的一張......笑!!


 


好味自製的一餐,尤其甜品同cheese cake!


  
 
 


各位生日快樂,身体健康,隨心所欲,活在當下


收到好多好多好多SMS,謝謝你們的祝福,我会記住並希望成真!


 


2 則留言:

Yee 說...

Happy Birthday~~~~~~~
[版主回覆07/19/2009 00:05:00]thanks!! 大小bb.

SIU PO 說...

happy birthday!!!
[版主回覆07/19/2009 00:05:00]嘻嘻....thanks!