2009年2月4日星期三

工作的啓示

 


PCCW又抄人,史爸的boss也被炒了,大家當然很開心!史爸這几天無晒心机呀!


忽然來了個大轉變,我的33個weeks學生實習巳踏入最後2星期,2月中就要返回手術室工作,而且有正糧出了!(無錯,現在只得一半糧咋!!)但心情複雜......呢33個weeks的確做得好開心,走到同的部门實習,感受大同,由一開始的"社康護士"至現在的"急症室"姑娘 ,我也十分enjoy(可能是以学生身份工作,工作之餘又有新東西学) 学海無涯,我介意一直学下去....一個人可以用"enjoy"去形容自己份工,真的好難得!!入行15年,雖然上半段浪費了很多時間,現在才想追回很多很多....想謮助產士,想讀学士学位,想讀手術室專科課程,想讀好多於工作上有用的課程.....想在急症室取經驗再考飛行服務隊.....曾幾何時更好想去做無國界護士.....太遠了!太遠了!!見得越多越知道自己夠!!!!怎算??


     另一方面我有必要亦好enjoy去做一個好老婆,好媽媽....無錯,人是貪心的!!過我懂"知足"放心吧!! 


   早陣了在病房工作,平靜了一排,病房的工作變化会好大,調更期超易,私人時間相對多了很多,給了少時間苗苗,,好好啊!!過,返工就有點乏味,其實我喜歡,但勝在真的可以好自由!


    對於工作,我有要求.沈寂了6個月的病房工作,前天真正踏入急症室工作,終於找回這種衝勁了!佢地可以將D好急的事做到急,但又確是合作得好合拍好快!! 睇到我目瞪口呆,好多好smart的人係入面...每天也有急救的case,有比人擘的,有自殺的.....唉!為什麼愛惜自己?另一边箱被急救的就正是有天生腎衰竭,一直樂觀努力去生活,珍惜自己珍惜身边的一切...直至腎功能用盡了,洗肚時電解貭亂了,心跳亂了,救也救了!我也有幫手救四十多歲的他,大家也盡了力! 最後医生打開门向家人一句:對不起,我們盡了力! (呢一句睇電視成日聽,感覺大,心想:做戲咩?但今天自己是親手,親眼,親耳去感受.........我的心好痛!!眼見六十多歲的媽媽哭出來,只是失去理性的大叫,停責駡仔女告之說亞仔已死的消息,讓着要去買餸煮飯,叫佢起身食飯.....知覺,我落下一滴淚心很痛!!!!


        別人眼中可能會覺得手術室與急症室差多,但我個人感受認為: 急症室staff的衝勁,熱誠及合拍,在手術室中的"煩"對比很大!!(講了呢句我死梗!過這是真心話!)所以畢業後,我会繼續在已工作了8年的手術室工作嗎?,,,,,我知道,我只知我越來越受了這編激!


今晚電視上聽到2句"增值爭利,結緣結怨"


                                "寧許人欺我,勿讓己欺人" 令我想起媽媽也向我說過,只是當年在意!


  今天有病人問:我会死嗎?我好驚!


  我在想: 怎樣的死才會唔驚呢?"驚"又是驚什広?


這33星期我得到很多很多.....你們又怎樣睇"死"? 珍惜一切,及時行樂!!


3 則留言:

Anonymous 說...

 
 
Dear Po,
The following message is Shing responded to you.
 
我在想 : 怎樣的死才會唔驚呢 ?" 驚 " 又是驚什広 ? I do think going to die is not terrible to me. But I am afraid of the physical pain from my body, if this is the case. However, the thing that will let me be frightened is "the feeling of losing of my relatives in very soon".  Those are the people who love me and also I love them.  Because we shall never meet again.
 

Serrin =^:^= 說...

死 : 我希望我唔係因長期病患而死 ,因唔想自己&身邊愛我嘅人一齊長期受苦!!  ,希望死時唔洗咁多痛苦!
驚 : (1)我 愛 的人(包括父母、家人、朋友...等等一切身邊我愛的人...) 會突然離開我
(2)如果我突然 死咗,我留俾家人嘅保險金夠唔夠用?!
希望唔洗咁早死,我仲有好多嘢未做㗎!!!

Shampoo77 說...

我怕死!!因為我想身边的人傷心,為我而流淚!