2009年1月30日星期五

開心玩不停

 


09年1月25曰大年三十曰.我們合資的birthday party @ little gym 玩得真係好開心(我個人認為!) 你們又覺得如何呢?在game編排,蛋糕,小食,飲品及小禮物也花了些心机去挑選,希望各小朋友及爸媽開心及滿意啦!亦很多謝各位積極參與,我才輕易湊夠人!遲咗來及沒有來的小朋友就錯過了很多啦....唔緊要,下次再一齊玩過吖還有一直在背後默默努力的幕後功臣----Mandy ,特別鳴謝你對我的"有求必應"及對小朋友的呵護, 苗苗同我也好多謝你份禮物,好鈡意呀!!還有表姐仔的書本,苗苗晚晚都要睇呢thanks so much!!


我好鈡意小朋友....好鈡意呢張相!


 
  
 


開始啦.....先來個running warm up 吓先!!



再來一個monkey jump....你看connie姨姨,嘩!十個勁!!


 


Cathy之餅印一家!



Uncle Tam几可愛....kawaii-na!!


 


表姐仔初時好驚,但bb媽咪一直陪伴左右,形影不離的好媽媽!


 


我同苗苗都勁鐘意張彩虹magic布,好多玩法!


 


哈.......你地估吓佢地做乜?佢地瞓係度一路唱歌仔,一路feel住張彈床充氣,全部冇喊,叻叻呀!!


 
 
 


切蛋糕及食嘢時間到了!!!


 
 
 
 
 
 


苗苗佢好開心,成晚唱歌呢!你地呢?返屋企有冇練習打關斗呀?


沒有留言: