2009年1月13日星期二

隨心所欲

 


  自已作為一個典型的香港人,有時真的透過氣來,每朝起床趕,趕,趕....人生絕大部分時间也是"衝","忙"的過. 在我的年代,小時候忙着去玩,一早趕住返学校"罷"操塲上的跳飛机玩! 中学時期,趕着返学校抄功課,約碧芝,欣,食早餐.....放学一大堆課外活動....到了出來社会工作,自己又幸地愛上"姑娘"呢份工.還在手術室中工作!唉!!!咪又係一個"趕"及"急"字!!! 唉!!!


    做了媽媽,手中執住現在的新一代,覺得他們会面對着無比的壓力!! 為什麼6個月就去上playgroup??? 佢仲係BB來的,我同苗苗1歲才開始已經叫遲? 現在社会风氣就是如此,因為香港人的"忙"沒有時间去教他,陪他,所以絕大部份時间也將自己的小孩子交比"工人",講真,我覺得這是一個很負責的行為,但很多家長也中了這陷井! 無奈! 為小B報了很多playgroup但也是由"姐姐"同佢上堂,oh,那些所謂的姐姐,還是留在家做家務好了!!!!出外一般社交的禮儀也沒有,絕大部份也是"冇品姐姐",由出门口至上課完畢再回家的路上,我知那小朋友学会了什麼?在他心目中可能就是有其他小朋友同自己一齊爭嘢玩或者一定要讓他玩先,跑跑跳跳1小時吧!再陪着姐姐講電話,之後只需張開口便有飯到口....唉! 大家似乎誤会了playgroup的作用了,亦浪費了$2xx一堂!!其實由小朋友準時起床,梳洗,換衫,食早歺,出门口,搭車去上playgroup,落堂,洗手,吃小點.....直至回家! 當中其实佢地已学会很多東西,活動教学是由父母開始,香港的"填鴨式教育"我也受了,但苗苗也將会逃過,必要面對! 所以...


     我盡我可能讓他接觸多一點東西,由曰常的生活細節去啓發他多一點,作為現在的媽媽,我也被現實催促着,手持1星期3天的playgroup,因我想苗苗只在家對住工人而已!由始至終我会堅持自已帶苗苗上每一堂,1小時的playgroup其实己有半天至一天的学習了! 我好幸運,自己的工作是輪班,時间較彈性,可以多D時间陪苗苗.努力呀,香港人!!!


      很喜歡relax的曰子,亦很渴望!!! 現在擁有了,連放12大假,我会........ 一個頭腦簡單的人,只想過D簡單平凡的生活!!"隨心所欲"是我的生活態度,但卻很"車始"(忘了怎寫,有冇人可告之我?) "奢侈"(我知了,thanks何同學!)向着一個冇香港人喧嘩聲的大海,享受10年前開始学的yoga,聽着喜愛的音樂....woo......發住夢先都得掛!!!


       "隨心所欲"是我對大家的祝福,今年的利是封也特別選了這四字去印,希望大家鐘意及明白. 停一停,給些時间,空間比自已吧!!


  大假的第一天,又是好友聚一聚的時间,為史史4歲生日開了小型BBQ派對,因是自己家樓下,我燒了10個鐘,簡直係世紀BBQ....人小小,勝在夠warm!!


 未有人到,自己燒住先....苗苗好攪笑!


 
 
 
史,你又燒吖!!
 


這位大哥哥是與我同月同曰生! 7月7曰,大家也是巨蟹座,所以好夾!苗苗好鈡意佢,佢叫"柏朗"


 


一早起床為史史焗的"芝士乳酪蛋糕" 有佢個名,4枝狗爉燭上面仲加了火點!!


 


史史: 喂,好似係我生日woo,個蛋糕係媽咪整比我!!


 
 
 
 
 


燒"蕉" + 特濃朱古力 = 好正!!!  



蜜蜂都食燴烏頭,正!!


 


吾夠掃用......有妙法....



我每天也見到的日落....



很晚才到的好朋友---Jo!!我們一定等埋你!!wing&Jo,原來我地好耐冇見了!!這一晚我們圍着火爐,喝着紅酒....知覺頃到11點多........天氣超凍,我地話好有wildcamp feel 呀!!多謝老公幫我攪掂苗苗!!



 


1 則留言:

Serrin =^:^= 說...

係咪你叫我去日? 可惜嚟唔到~ (btw, 我電過你,收到留言無?)
人生在世,要做到 "隨心所欲" 真係超難! 要做到 "心中富貴" 好似易D~(自己呃自己?! ),努力呀! 楊同學!
P.S. : 係"奢侈"呀 !
[版主回覆01/15/2009 01:14:00]係呀,隨心而行,冇乜所謂 我收到你留言吖! but i sleep already.
要隨心所欲都吾太難,做回自己啫!!我有我一套,勿介意別人怎看自己而已!!心中自然rich!!