2008年12月8日星期一

yummy yummy篇

 


好!!!美食之旅開始了今個trip全靠有charles,connie同亞Tam一家呢D噤鐘意"食"既人,我們才有噤多好嘢食,yummy!!


呢餐係鐵板燒自助餐,最難忘是杯自助軟雪糕呀!1..2..3..牙....




苗苗好小可以飲晒成包奶,但D冲繩牛奶真係yummy,佢一次飲一盒呀!!


 


漁港市場的lunch,好好味好鮮既生豪,可惜我愛吃!!


 


呢餐係sabu sabu猪肉自助餐,對面噤多肉,我同史爸都係第一次昨!!


 


我們一起的第一餐---香港機塲.食完就遲到上机law...


 


漁市場內的蟹,hi, nice to meet you!


 


嘩!!平,靚,正!!刺身船


 


呢餐係在那霸市的公設市場(是日本的地道大排擋)真平靚正!!有刺身船一大隻,海胆,螺片,吞拿魚腩,三文魚,龍蝦刺身,龍蝦湯,墨魚湯,只有冲繩才有的冲繩麵,海葡萄......諗起都正!!!


 
 
 


小朋友好鈡意食D海葡萄.....


 

 
 
 


公設市場是在樓下街市自已擇海鮮,之後上樓上開歺!!


 
 
 


行程的最後一天......我在出發前己好想去呢問pineapple house,入面有好多pineapple食物及甜品......oh,我的至愛...雪糕!!!!!!!!!!先來一杯,佢的份量足夠5-7個大人一齊吃,但我們2大1細也把吃光了!!呢個pineapple行程是史爸遷就我而去的,他們全部也冇興趣,所以我們分頭行事,我與史爸苗苗先去機塲放下行理在knocker,然後搭的士去.呢度樓上係cafe 景觀也舒適開揚,樓下有pineapple的製品賣,我們買了些pineapple 蛋糕及外買了一杯波蘿汁比他們.....yummy!!好想再食!!!


 


1 則留言:

Wan 說...

嘩!! 個雪糕大過個頭呀! 我都好想吃。突然好肚餓添!!