2008年12月2日星期二

聖誕快來了

 


連續放了3天假,又冇了工人,唔洗對住個工人......我真係好開心!!過明天當我返了工,要放苗苗在托兒所啊,史爸星期四仲要出trip添,點算????唉!!越來越想唔做,但又唔捨得.....唉!!矛貭!!


星期曰去了亞Tam家BBQ,睇返我地冲繩之旅的DVD,一班小朋友都好掛住大家呢.


星期一,好嘆.一早同苗苗上完little gym 約了碧芝去shopping及high tea,買到一袋二袋,苗苗全日都好乖呢!今天很有濶太feel


星期ニ,同苗苗睡到0915,起身煮早歺一起食,玩一陣,做吓家務,又一起午睡,一齊食完飯入去迪士尼了,yeah!!今天她食好多嘢,我食佢又食,真開心!!!


前天同苗苗講:星期ニ同你去迪士尼吖,好唔好?佢就曰日提住我了....好可愛!今天終於等到了,又好好彩,難得史爸有得早走,我們約定在迪記等,節省時间....我們真的很喜愛聖誕節的迪士尼!!!超有feel,好鬼正!!


 
 


由於我每次也是平日去,好多時也見到明人,上次有袁靚靚+魔童仔,今日見到亞B呀!


 
  
 


有飄雪玩,雖然是假的,但我們也玩得好開心,氣氛好好!!


 
 
 
 
 
 見到左中的娥眉月嗎?靚!!


你估我地睇咩?


 


較果是這樣....D燈会變晒小雪人,靚!!


 
 


每次同苗苗去也看着她成長,今次她更懂得講出自己想玩什麼,想去邊,想同大公仔一齊影相.......(佢仲係好驚!)


一玩小飛象,旋轉木馬,咖啡杯....佢好enjoy呀!上次玩仲係一舊飯,每個月的变化也同,尤其歲半至兩歲,真的好可愛!!(史爸仲可愛,你睇...)


 
 


我哋睇緊煙花呀!!!!嘩....嘩......嘩.......



1 則留言:

KC 說...

你又係個blog公報我的私隱...我唔係早走,只不過今天training..四點半在灣仔考完試,可以走人。