2008年12月6日星期六

感謝信

 


所有体力,心力耗盡了!!"越窮越見鬼"呢句說話認真冇錯!!


首先,好多謝大家的勇躍報名去幫我照顧呢位百厭星.雖然短短三天,本來一心想麻煩朋友們,想盡辨法,連托兒所都book埋.....但failed了!第一天放她去3小時,初是就ok,但之後見到有家長接其他小朋友走時,佢就開始叫"媽咪"然後狂喊.....到17:15委托姑媽去接她回家,沿路也喊停....sorry,苗苗!!我hurt了妳的心!! 所以第二天早上我返"A"而史爸中午要飛去公趕,中午又麻煩了姑媽上來在家照顧佢,當史爸出們口時,苗苗的狂喊又出來了,好可憐!經過昨天托兒所經驗,佢真係小左好多安全感,都係我衰,應該一早揾朋友幫手......過過了自己果関而已! 但最後也打電話求救,charles真好,一聽到我把声,第一句就講:一早叫你送她過來我家同藍藍玩啦!!!我還在掙托.......好吧!今天就去藍藍家吧!再問苗苗,佢開心到飛起仲立刻著鞋添!!ok,早上起程來個將軍澳長征!!


  點解今天才求救,因為史爸在身邊,我公公及老豆又大病了!!昨晚苗苗睡到0145時,忽然大嘔,我見她時嚇到心都離埋,佢睡着但身旁有一大堆黑色嘔吐物,叫佢冇反應........頓時,做姑娘的我也差點嚇到心臟停頓!!抱起她轉側身,才掙眼望吓我,我心才定下來.....抹淨面上同頭的嘔吐物後放在我床,然後幫她換床單,突然間佢又在我床嘔...好驚!立刻保持佢側睡狀態,腦海想着下一步的急救,我真係好驚!!!


    好有衝動去急症室,佢去到咪又係坐係度觀察.諗諗吓,都係自己睇多陣先.但情况一片亂,嘔完一次又一次.我張床鋪滿晒毛巾了,之後佢想睡,因她一瞓底就嘔,我知她極舒服,她行來行去,過冇喊好乖!!但最後嘔埋在地......直至0545,她終於肯睡了,過我都敢睡,看管着她!!


   第ニ天早上才打比charles求救....真謝謝你們呀!!!!!!我冇能為力了!!


但要揸車走將軍澳至荃灣來回四轉,對一個要連續返工而且冇瞓教的人來說,真的好吃力!!過起碼我的心好安樂,因為現階段唯一可以比到安全感苗苗的人只有你們家,藍藍,好多謝你!!仲有,當我晚上來接她走時,一入门口見到大家的笑臉,還有餐枱上的餸菜,湯及白飯時,你知嗎?我真係想喊!呢餐飯另我想起8,9年前,我大失戀了,charles你專登來鴨脷洲吃的那餐飯,支持着我份甘心,真係頂自己唔順.thank you so much!或者你記得,過我記得好清楚!我太男仔頭性格了,加上媽咪遺傳的可愛及用心行事(sorry,我只有媽咪的6成功力),所以好彩地與很多人也夾得來而且擁有着你們這一班真心的朋友!無錯呀,我講緊正在睇blog的你!!!!!!而今次呢件事,我同史爸真的十分之感謝有主动問過我要否幫忙的朋友們!Rebecca你是我的小学同学,我們也要多謝你,過為人師表,唔好成日S.L呀


  這是我的好媽媽在天的眷顧嗎?媽,I miss you!!I always Miss you!!!


 總之好多謝你地!!!!!!!!!!錫晒你們!!!!!!!!!!!愛死你地!!!!!!人就是如此,累,你亦要走下去!因為你只是為自己而生存!!


 


沒有留言: