2007年9月7日星期五

豈由此你,,被人介..




苗苗識單槓...



help!媽!!






我補返件衫了!有6吋長!!


豈由此你....點解???


  昨天放了一天假,好開心呀! 上午我帶苗苗去銅鑼灣上play-group試堂,
中午時分...去的路綫是荃灣>上環>銅鑼灣....快到的時候,我用手整理一下自己件衫,發現左边腰位爛了.立刻照下鏡,,,,嘩! 露了半條腰出來!!!我的裝朿是T恤牛仔褲+後面背囊+前面苗苗....應該是遇到"介手"...          
我被仔介呀!!
   但唔知點解個袋好好彩,介不到(新買)!又冇損失,苗苗又冇事...D人真衰!!豈由此你.

各位一抽二lung的媽媽們,記得小心D呀! 我噤醒目都想不起何時被人介...亦感覺到有人行過埋來...高手呀!

     過攪到我走晒光錦係條街道行.真樣衰!! 之後仲要買過件衫,但我件是餵奶衫,去边度買喎?下午好彩是同史爸入赤柱,D鬼佬地方,沒有餵奶衫也問題不大,所以求其買件頂住先!
   平日的赤柱真舒服,
人少車少,寧靜又浪漫,最近還建了個新碼頭叫   "ト公碼頭"好靚啊!舒舒服服又一天^v^
仲買了很多衫仔給苗苗呀! 晚上吃飯是補祝13/8結婚1週年紀念,因為13/8晚上食食吓突然醫院caLL要返工...真掃興!!所以昨天再慶祝,哈!
  冇錯,公司改了制度,姑娘也要晚上ON CALL,
而我又次次中,不知是好彩OR不幸,因為晚上的Case会較急及較早上的case特別,而staff也只有
4或5人,急起來好刺激!做多D又認識多D又醒D!!几好呀,而且可以發揮到D团隊精神,與自己team-mate一起匆匆匆,好正呀!!i like it!

返呢几個call night,是我係手術室工作了6年最充实又最開心的几天...真!! 過累透了!!


 



 


1 則留言:

Connie 說...

苗苗同媽媽玩得真係好開心,寶,你好大膽呀,同苗苗玩單槓,乜真係夠力咩? 苗苗好得意呀!!