2007年9月13日星期四

心情矛貭去揀相




昨晚同藍藍爸媽一起去揀相(我們ニ家在Venture分別也影了2輯全家相),如想當年一起揀婚紗相似的,哈哈,又是一齊在"儷都"影

.几年後,大家也多了隻怪物女


    与揀婚紗相感覺很多同....但也是很開心,笑爆咀!!過今次用电腦slide show 揀,冇得偷相

!D相好靚好自然,我好种意,,,,但价錢.....嚇死了!一輯相我相信只能揀1張起3張止,因它們的风格是做大框掛上牆做一件藝術品,好勁靚,英國公司,高貭素..但会給予相底,CD 及相簿....只能帶走你所揀的一二張!! 過connie,charles &藍藍的一張,超勁靚!!i like it!!


"好的東西用太多..."呢句說話今次用得着!!


下星期1到我們揀相了,好緊張呀!!

$XXXXX  woo....yeah!!心情又高興但又沈重....connie,我諗你明....
你哋記得陪我呀!


就係呢间啦!


睇住D我同苗苗影的新泳衣相先啦!!


(小青蛙)


 





新遊戲床,本來也想買,讓他在地上周圍爬.但苗苗太頑皮了! 經常出現高危動作.....唉!張床好平,玩具反斗城$499,即時入会又减100,即$399!! ok 啦!



籠裏的怪物!!!..waoo...waoo....


 



 


1 則留言:

Connie 說...

係喎,我哋結婚相都係同一間,唔講都醒唔起,又真係幾橋!! d 相好多都好靚,如果唔係咁貴,我好多都會要,但嗰個價錢,真係要唔落,我好期待張相ready,亦好期待星期一睇你哋嘅相  ,我會盡快趕落嚟!! 2-piece嘅青蛙好攪笑,不過洗唔洗買定新泳衣去新加坡游水呀!..