2007年7月8日星期日

生日快樂

   過了一個開心生日!

  我們入了 X金海岸酒店玩了2天 , 好舒服好開心呀!! 我終於可以同陽光玩遊戲啦
 同妹妹游完水,沖涼...食奶...ZZZzzz之後,我就第一時間落去暢泳同曬太陽 
超勁正呀!!!


       到了晚上12點(好耐未試過噤夜,唔洗返工!爽呀!!!!), 有人how門.....wo...生日蛋糕+香濱

,不過由於妹妹了,我同史爸躲入所關上門開香濱,又唔係好識開,忍住笑(怕嘈醒苗苗!)勁攪笑


    妹妹好乖,我扡下次應該可以去旅行


   第二天晚上,放下苗苗比工人,我同史爸去睇"史力加3" 真係好好睇!!"超低能勁攪笑"

快D去睇呀!!我同史爸感受好大!!


   第三天仍然有假放....全日在家....正呀

放了3天假!!好舒服呀



2006年10月產前,BB5個月
2007年7日產後,苗苗5個月




7月7日 32歲 /23 歲???




有 bb床同沖涼盆供應!!



點解妹妹著住睡衣食早餐?因為有人唔知醒....




.....你唔聽話,我就唔同你玩!


媽咪,i love you!!!








爸爸, 點解游唔旭??????






8 則留言:

Karina 說...

忘記你生日添...happy birthday!!

Karina 說...

開頭啲相苗苗似史爸多啲, 但係越來越似媽咪喇, 好可愛呀!!!

Cindy 說...

傻寶 welcome back , 都話你好快可以開開心心唱 [我找到了], 傻寶即係傻寶, 傻勁十足 不過最叻都係史爸, 氹得傻寶開開心心, 叻!! 苗苗 d 相好得呀, 超勁可愛, 不愧係阿昌+傻寶嘅混合體, 靜止時個樣似阿昌, 一玩起來個樣同傻寶一模一樣

KC 說...

明天是史媽舊歷生日,泳苗送了份 生日禮物給Ma mi. 就是自己look了落床。 話說苗苗半夜醒了,沒有睡床仔,就和爸媽同睡大床。到早上史媽上班了,剩下熟睡的史爸和苗苗,史爸一醒,發覺床上沒有了苗苗,向床邊一看,發覺她在大床與BB床中閻,面向下,頭fing fing,四肢被阻,動彈不得,史爸立刻把她抱起,檢查有沒有呼吸,但她竟對我笑,還四肢不停地yuk,之後立刻除了她所有的衫,檢查有沒有傷痕,幸好沒有損傷,觀察一,再通知史媽,總算是不幸中之大幸。 最後我覺得泳苗真似「史力B」 史爸

Auntie Jo 說...

happy birthday!! 唔記得添!個日做野做到暈,sorry d 相好靚好sexy,下次再影多d!  

11 說...

寶, 遲來的happy birthday!!! 苗苗look左落床無事麻, 我睇到史爸講時, 我眼都突, 好彩無事咋, 真係要小心呀! d相好正好正 , 我都想同諾諾影呀!

jackiesik 說...

你個水泡係邊度買架

Shampoo77 說...

玩具反斗城,約50元....忘記了! 但泵氣一排泵