2007年7月28日星期六

國際母乳餵哺週









今日我摞獎呀!!

  8月1日至7日是國際母乳餵哺週,作為乳牛的我,當然大力支持.我相信我會餵到妹妹唔想食,或者我唔想餵,越長時間越好!!!!
別的媽媽在討論戒了夜奶未,但對於我這些人奶媽媽真是不太介意她半夜起身啜多餐.(因為人奶太易消化),每一晚也有生心理準備她要飲夜奶....但我也習慣了!她要飲,由她吧!況且也只是大家躺著啜啜啜,無所謂吧!! 不過妹妹也試過由7:30pm到5:30am呀!!

   有一天,我叫史爸幫我同苗苗影輯好sweet 又好warm的相作留念,其中一張係她正在啜啜啜的! 嘩好鐘意呀!!
    上星期見到unicef及愛嬰醫院香協會為了響應"國際母乳餵哺週"有一攝影比賽,題材為與寶寶馨一刻及我與孩子的第一次.
我又手癢寄了張相去....點知...大會設有一個優異作品獎一個....我們竟然得了獎!!開心到飛
,大會仲用我呢張相來做了張證書,用個靚相框"傷"送比我 !好鐘意呀!!
   今天的記者招待會,到場的全也是人奶媽媽及BB ,有一奇景是我成日見到人餵奶,個個BB輪住大叫,攪到完全聽不到台上嘉賓講什麼?各BB又不專心飲奶,一陣又肚餓了,所以全成日出現餵奶場面!好有趣!餵得自由自在真開心!!最後各媽媽也一路食一路餵奶一路交換心得呢!好得意.很多媽媽也說很久未試過一教到大天光了!
   令我很奇怪的是....通常攝影比賽的獎應是頒給影相的人不是被影的人,但今次頒比我同妹妹,而一入場D人就認得妹妹(因那士多啤梨痣).好名顯爸爸被利用了!!真可憐!鬼叫是國際母乳餵哺週,梗係媽媽及BB大晒啦!哈哈哈!!

  母乳有几好,唔洗我多講,政府一邊箱大力宣傳母乳哺飼,另一邊箱有奶粉商大派sample,做媽媽的你要醒目去擇啊!
有些東西過了很難返轉頭!!做一隻乳牛雖然辛苦,但你會知道一切也是值得的!!什麼也比不上餵奶時那種美!!so sweet so warm!!我與苗苗要行的路很長,可以抱她啜啜啜的時間也只是佔我們人生的短短几個月或几年,好好珍惜啊!給她一個美麗健康的開始!亦帶給各媽媽的回味,我知道我們一定會更堅強!!
  
31/7星期二記得買份"明報",關於母乳,關於我!


 





  

3 則留言:

SkyBlue 說...

Joz姨姨係欣豬媽me好朋友。欣豬而家十一個幾月大仲飲緊媽me奶奶架﹗苗苗mama努力﹗

11 說...

張相影得好正呀!!!好warm好sweet好好味!!! 我有買明報睇呀!!!!support!!!!

fion 說...

張相真的影得好好, 好warm. 你的堅持令BB健康一世, 努力呀!