2007年7月3日星期二

迷失了

  近排有D唔開心.....什麼也做不了!!!


為何有些人說話的態度總是這般差!!!!!大家也是"人" , 可謂互相尊重?互相幫助?為何要令人難受呢?


有時在街上見到人賣旗,竟有人拒絕買的,就算是小朋友/老人家....他/她也會扮睇唔到,怎至用一個"不禮貌"的眼神回報那老姿婆的一聲"早晨"!!!!!唉!!!! 就算你比一毫子也不是花你很多時間遮,為何要令人難受呢?


遇上推銷員也是一樣.....雖然他們很煩..但大家也是搵兩餐遮! 有些推銷員是剛畢業的學生仔, 日日企係條街度比你地不禮貌推辭,又好好受咩?


   我很累!!返工有"人"態度差!!!老公太忙太時態度差!為何不站在別人角度去睇下件事!!!!!!單是自己"黑面"


"呼呼喝喝",到頭來大家也不好受!!! 沒有時間去估你們的方向了! 可否溝通好一點?


  很久沒有真正的笑過了! 現在對住苗苗,大家也在笑.....當然她的笑天真可愛,而我的呢? 因為她笑而笑已....媽媽真的很累了!!心靈上的累....怎去醫? 真的為了妹妹而放棄了很多!!我是一個沒有隱藏,愛表達直接的人,可惜現在連講電話的時間也沒有!!我的好朋友.....很念你們.....


  想不通....為何自己生的女要比人湊,自己走去返工??明明餵人奶應該可以餵得舒舒服服,但要妹妹哭的用奶樽食冰箱的奶?自己又要匆匆忙忙的泵??唔做?冇錢?天天問老公錢?又怎能?


產後抑鬱又返來了!!我覺得自己迷失了!!怎努力,結果也強差人意!!!


8 則留言:

Amy 說...

你好! 有天不經意地走進來, 得知你為了做好媽媽給囡囡吃人奶, 努力地做, 仲走去找一些媽媽的衣服, 為的是希望女兒吃得開心, 其實你已做得好好, 不要想得太多... 其實我想這些是壓力帶來的抑鬱,在香港這樣忙的地方,每個人都會有抑鬱,只是發出來的程度不同而已... 我也很想每天幹著自己喜歡的事, 不用對著那些無謂人無謂事, 但現實不容許我這樣做, 理想是要金錢去實現, 只好努力賺錢等將來可以這樣做, 但有時又很矛盾, 人生不知有多少年頭, 理應 enjoy our life, 點解要這樣努力找錢, 真的如雞和雞蛋的問題..??? 不過, 想不通也要活, 所以我只會笑著面對每一天!

Wan 說...

Don't worry, be happy.  雖然我未做人媽媽, 但我知道是一件艱難的事, 這是一件先苦後甜的, 到她長大成人您自然就知...  我會得閒就打比您.

KM 說...

生日快樂!!! 生日大晒,應該開心d。

Luffy 說...

寶! 生日快樂呀 ~ 仲有呀 ... 苗苗年尾有bb玩呢~hee

Cindy 說...

傻寶, 還記得你們婚禮上那首歌嗎? 我相信這只是短暫嘅迷失, 你可以好快又開開心心唱 [我找到了] 天不怕地不怕, 上天下海也不怕嘅傻寶, 加油呀!!

Shampoo77 說...

好多謝你地!  我現在好好多了!! 放了3天假,不用返工,日日對住苗苗....好舒服 好wo,記得我生日 喂.....Lin and Bal,係咪真??勁呀 Yeah!!!  

Shampoo77 說...

放心....我一定會加油,傻婆,,you too!!

11 說...

唔好亂諗啦!我都好同意, 做媽媽真的很倦, 要返工搵錢的媽媽仲倦... 我正職1份, 副職1份, 2個細路, 真係會疏忽左某d野 我放工回家, 沖涼, 揍仔, 食飯, 一路餵奶一路做eshop的野, ......一路不停到12點, 1點(已經唔多唔少會疏忽左老公同亞囡), 半夜起身, 訓多陣又一日, 繼續返工, 做做做........好辛苦, 但我會加油, 希望你都加油!