2011年1月11日星期二

萱萱滿月聚一聚

 


2011年1月1日 萱萱滿月


差不多每年的元旦我家也愛与朋友聚一聚, 今年請來苗苗的同校朋友仔,開開心心玩了大半天,2個女兒給我很多"凝聚力" , 能認識到這班小朋友及家長,全賴有熱心發起行动的各媽媽及女女妳呢!


雖然今年不同班,但將來一定有機会!! 如冇意外,我們会一起起碼 9 年......現在才K.1嘛!加油呀!!


  
 大jar的是台灣抹茶,好香!!
 
 


今次的食物及飲品我order了一間台式小食店,叫"小倆口" 好好啊,大家可以試吓!!台灣小倆口三明治專賣店(荃灣)
http://hk.myblog.yahoo.com/s.yoco


 
 
 
 
 
 
 


他們的学校有很多樓梯,每天返学放学也会習慣乖乖的一個跟一個,扶住慢慢落......今天他們也是自動自覺,多可愛!! 他們現在的学校讓他們有礼貌,有好的習慣,教飬,對校有歸屬感,他們也愛返学....太好了!!好鐘意呢張相!

  史史都几受小朋友歡迎架!
 
雖然小朋友很多,但也玩得規規矩矩,連我工人姐姐也讚你們,各位好爸爸,好媽媽,放心呀!! 一齊加油!! 
 
 
 2姐妹切生日及滿月蛋糕!
 冇得玩的BB....
 
 
 


新的一年,大家也要身強力壯,身心健康,開開心心呀!! 7度都唔洗怕!!


2 則留言:

軒吽媽咪 說...

好正呀, 咁快就 group 到同學仔有聚會一齊玩~~  萱萱, 努力食多d 媽媽奶, 快高長大!!

SIU PO 說...

你唔倦?仲可以比一大班人去屋企,真係好犀利。  我都要叫班小學同學仔搞下gathering,要去你度,好正(最好就係咁近我,哈哈)
[版主回覆01/31/2011 18:30:00]好呀好呀!! 你約齊人吖,等你