2011年1月9日星期日

10年12月....過了!

 


2/12 出世細細粒2.91 kg >>>2/1 已有4.13 kg .媽咪日以繼夜餵奶,有剩就泵...現階段" 奶奶" 就是我財產!!!苗苗可以全人奶差多2年,冇理由萱萱唔得的,我一定要加油!!攰唔攰? 你話呢? 晚上,我同老公一人做一半,我餵完比他掃風,而我就9秒9 ZZzzzz , 交比老公執手尾.....早上返工的他,仲攰!!

 
 
 最愛BB這睡姿...
 


老公一定爭先與她冲涼 , 苗苗BB的時候也是由爸爸冲凉,老公都几叻!


這套冲涼櫃組合好好用,是有一次行荷花見到,櫃边有小小裂,次貨半价!!那時又未買BB櫃桶,太好了! 由苗B用到萱B , 抵晒!!


 

 
 出院後第一天.5/12
 半個月了!
 .......爽呀!爸爸!


我的第一個聖誕.....凍!


 


苗苗家姐好乖,她願意讓出一直瞓在我們旁的床給細妹,而且很愛細妹,乖乖!


 


現在苗苗家姐自己一間房,叻叻啊!


 
 突然覺得苗苗好大件.....


你倆要永永遠遠愛護大家,無分彼此,互相幫助啊!!

 
 
 史史大家姐真的乖得很!!
 


不過不得提我姑拉及工人姐姐,全力整好多好野比我食,當然不少得朋友的十卜十卜啦^v^唔知點解....現在好鐘意BB同小朋友,反而4年前生完苗苗時,可能有產後抑鬱,對住BB,有時会很無奈,,但4年後的今天,心態不同了,我很滿足,很開心!!擁着老公,史史,苗苗,還有小可愛萱萱......夠晒!!


 


3 則留言:

florence 說...

恭喜!恭喜!苗苗&萱萱媽咪!妹妹好得意啊 苗苗亦大個咗好多,她一定是好姊姊,可以幫手照顧妹妹
寶媽媽,你亦要好好休息,祝你奶源充足啦!!
Cheers,
Florence

11 說...

亞寶, 恭喜哂呀! 苗苗真係好叻女好有大家姐風範呀! 祝一家人永遠幸福.快樂!

Anonymous 說...

海綿寶寶小遊戲 - ←點我進入~^^
免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天