2010年11月28日星期日

39 週 : 生得未 之 台慶及義海豪情大結局

踏入39週!繼續腰酸背疼,胃口不好,苗苗是39週加一天出世,BB會不會在這一兩天內出世??.......答案是:会! 今天29/11廣華覆診,姑娘話頭仔落了2/5 咋!


未生得?夜晚最好的節目就是睇電視。一向唔睇電視的我們竟迷上了"九姑娘",講真,我好鐘意個結局 , 雖然成日打扙令我心寒,唔怪得我公公那時噤討厭D日本仔!! 講到公公,又突然掛念他,在我生小B之前,可完全讓他自由自在的飛,靈位在我媽咪附近,骨灰就隨風帶他四圍去了........公,你想去边就放心去吧!bye!


講返呢隻百厭星苗苗,她可能已習慣了新校,加上史媽在家照顧,苗苗的確乖了很多。晚飯食得快很多。最快十五分鐘內自己食完飯。經常一齊看電視。


一路看台慶,一路表演工夫。



表演踼板



今晚義海豪情大結局,一起看了兩小時,苗苗最關心晴晴,不過晴晴死,她沒有喊,但當九姑娘見番劉醒時(三十年後),她居然喊,她問:「劉醒個樣點解唔同,他以前好靚仔!」(她對靚仔的要求真是低?)


其實我們都是最後7,8集才開始睇義海豪情,最記得的反而是黃祖藍扮九姑娘。


苗苗乖了,食晚飯都開心很多,經常一起說笑。最經典是苗苗突然對史爸說 :


「爸爸!你個老婆好傻,成日笑!」


我們大笑...她再說:


「媽咪!你個老公好攪笑。」


 


3 則留言:

Shampoo77 說...

史爸, 怪不得亞囡話你靚仔啦..............

11 說...

話咁快就39週啦, 苗苗好快就做家姐啦! 我地好快有bb相睇啦!  祝一切順利!
[版主回覆12/01/2010 19:31:00]係呀樺樺媽 , 謝謝你啊

Anonymous 說...

小遊戲 - ←點我進入~^^
美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇