2010年3月5日星期五

繼續第五天

 


上午去完築地食飽之後,便出發去上野動物園 .....與苗至愛的動物見面!


這張相的目的是解答苗苗的一個問題,她成日問train有冇司机? 係边?


剛好這列車的第一卡是透明波璃,可望見車長,太好了!! 過她ZZzzzz了,唯有影吧,反光效果都幾得意呀!!



到上野公園啦, 好靚,好舒服!!! 若在3月中,兩旁的櫻花滿天下,嘩!!!!

 
 


終於到啦,入Zoo之前有個兒童樂園,但要趕住睇企鵝巡遊,我地一支箭的向入口狂奔...史爸急也准去.......因為在之前plan行程前"左就右就", 為了一星期只有星期四14:30的一場企鵝巡遊show,去到門口已經是14:35......我知場show要15分鐘,,,,即是還可趕到睇少少的......好入塲後,我又發揮我的野外定向功,手執地圖指示方向,一齊跑!!!!!嘩,地方好大,又分東西園,只剩下5分鐘,能錯方向!!! 好緊張呀!!!!!


最後.........



 
好抵的一個動物園!!
哈哈哈哈!!
 
 


企鵝巡遊真的很吸引,很近距離,但可能我們上次在北海道睇過一次,所以太震撼及期待.....


 
 


餵飼時間...


 
 
 


我們努力的分析企鵝....很好的教材....

 
 
 這是真的企鵝標本!!
 
 
 答對問題後,有postcard送.
 
 餵sealion時間....
 
 
 
 
 
 
 


個樣超攪笑.....

 
 
象的解剖圖,第一次見!!!
 
  


動物園很大,半天行完,大小動物也仔齊全!!最欣賞是這兒童動物園,可惜我們太晚了!!

 
 
 
 


日本這地方對小孩子及小狗小貓也十分体貼,每個地方的toilet也十分美麗乾淨!!!用得放心,食得安心,住又方便,玩又開心,......我們愛日本!!!


 
 


這夜行動物館也令我讚嘆不已,入面有齊大部份夜行生物...很精釆!!

 
  好好笑的穿山甲.....
 
 
 


夏天盛開的荷花池

 


天黑了.....我們三位是全動物園最後離開的三位!!!拉閘了!!再有機会一定要再來!!!


沒有留言: