2009年3月14日星期六

我與情人

 


今年是我們第7個情人節,我返早更,而且晚上免得出去同人迫同食一律化的set,所以史爸訂枱同我去high tea!!一間錯的小餐廳,下午因為要為晚上的套餐準備及怖置,所以2月14那天冇tea set.加上lunch set last order time 係15:30.哈哈,我地15:20趕到,食佢尾糊.而且其他食客也食完開始埋單了,於是我倆有如包場般,,好正呀!!嘆了個寧靜又浪漫的Tea.好正呀!!之後又可以回家陪苗苗,晚上待苗苗ZZzzzz之後,才去買飛睇午夜場, thank you 史爸!!


我仲收到呢份禮物---一張大相! 入面有我們一起的日子,好鐘意


 
 
 
 
 


我倆也愛看書,睇戲..奈何時間全比苗苗佢佔有了!過現在她晚上睡得好穩定,我們每遇到有好戲,也爭取午夜場,近期"奇幻逆緣"及"一百萬零一夜"真值得一睇再睇!"奇"既故事尤其吸引,發人深省,攝影角度好靚,片長3小時,但冇冷塲.正!! 若錯失良機仿買vcd來看,正!! 而"一百萬"片長2小時,但真令我好緊張,攝影角度也好靚,配樂好聽或許我愛看一些落後地方的小孩子,我欣賞他們的勇敢及堅強,好真好可愛好現實的一套好戲!



1 則留言:

Shampoo77 說...

好好的"愛" 及 "珍惜"你的另一半! 他將会是陪伴你一生的人!就算是子女也好,朋友也好,親人也好,小寵物也好,讓"他"感受到你的愛! 值得的.